måndag 28 september 2009

En smärtsam måndag med tröst

Ojjjj vad ont jag har haft idag!
var iväg på spruta 2 idag för benet, jag hatar det, det gör så ont. idag låg jag och bet i tröjan varje gång det gjorde ont. haha, låter ganska patetiskt jag vet, men det kändes bättre att få bita hårt i något. Sen på vägen hem var jag tvungen att ligga i baksätet för det gjorde så ont att sitta.

På vägen hem stannade vi till i valbo på el-giganten, jag tröstade mig med värken med en ny dator. en 10.1". en mini mini, så söt. och så bra att ha att skriva på, där ska min bok bli skriven helt enkelt. har redan börjat.
Sitter inte med den nu för får inte till internet, men kusin ska komma och hjälpa mig som är så oduglig. hehe. kan ju behövas!

Nu orkar jag inte skriva mer, slänger in min sista dikt uppgift från skolan sen så ni får läsa den, blev faktiskt ganska nöjd.

You know you love me
xoxo

Inga kommentarer: