söndag 27 september 2009

En vanlig söndag.. egentligen

Hej alla fans!

Idag är en riktig strunt dag känner jag, är hur trött som helst och har overkligt ont i huvudet, känns inte så bra.

Nu såg jag en gina tricot reklam med deras stickade fina tröjor, då fick jag ett litet leende. - jag har ju köpt en sån, en mörkblå dessutom.

Har haft en jobbig men riktigt rolig helg i Göteborg.
Alltid skönt att komma hem när man varit borta och är lite tröttare än vanligt. Jag undrar om det verkligen är som dom säger ändå?
- Borta bra men hemma bäst.

OCH FÖRESTEN;
JAG TRÄFFADE PER MORBERG PÅ BOKMÄSSAN IGÅR. SÅ KÖPTE HANS BOK OCH FICK DEN SIGNERAD TILL OCH MED.
Fy helvetes, det tog tid det var varmt, och jäkligt mycket folk. Men det var en sån grej som man bara var tvungen att göra.

1 kommentar:

Annica sa...

En sjukt jobbig, men so så trevlig helg! Kul med signeringen.

Ska genast lägga din blogg till listan, visste inte att du hade den. :O