måndag 28 september 2009

Poesi

Här är då den femte inlämningen.
sista poesi uppgiften.

Du är bandet mellan mig och din givare
Han är väldigt värdefull för mig Det gör dig värdefull för mig
Även fast han inte mer står mig nära, så finns du där för mig
Du påminner mig om dom goda dagarna och alla roliga minnen
Känslorna till dig är dom förlorade till honom
Din plats kommer alltid vara i min bokhylla i mitten
När jag tittar på dig känns mitt liv lite bättre
Tack
Du kommer alltid vara min bror
min alldeles egna bruna nallebjörn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Något som ser ut som fett-hull
kan produceras av kroppen.
Blir då omöjligt hitta orsaken.

Stavgång i friska luften
renar blodet-genom lungorna.

Rent vatten-ett måste
Människan härstammar fr havet-eller?

Gladiatan

Anonym sa...

Gud, vad du är bra på att skriva dikter kusinen min. Avis jag blir på dig... =D

Kramar Camilla D