fredag 2 oktober 2009

ilska

Sida: 25.
Bok: Berlinerpopplarna
Författare: Anne B. Ragde
Text: För liten
Jag: Förvirrad.

Kan inte koncentrera mig att läsa, ilska strömmar i mitt huvud och bryter av alla koncentrations kablar som jag har. (hur många det nu är)

Sen har jag beslutat att inte följa med dom ikväll, just nu kan jag inte sitta mer än 5 minuter utan att skrika. (kanske inte utåt men inom mig) skriker ut ibland, men man måste ju tänka på grannarna. Lite iallafall.
Benet förstör mitt sociala liv.
Jag vill tacka dig för det, tack vare dig kommer jag sitta här om 20 år och fortfarande skriva samma saker som nu, hur synd det är om mig. bla bla bla.

Nej seriöst, skulle jag fortsätta såhär länge till. GÖR NÅGOT!

1 kommentar:

Fanny sa...

Haha säger du det så:P

Ja fan när ska man få va frisk egentligen!!? När man är död eller!!