måndag 5 oktober 2009

Jag är alltid såå rolig

Urk, ligger och hostar och tycker synd om mig själv.
Just nu när jag pratar låter jag som.. hm.. en mycket hes person (tänkte komma på någon att jämföra med, men mitt huvud är inte på topp)

Iallafall, så tänkte jag gå ut en sväng. Promenera, måste till en spelbutik, apoteket och till typ coop. (jag handlar alltid på coop istället för ica, för jag har joinat pensionärerna här med att skaffa coop kort, då får man poäng, wei!)
Bra att man har humorn kvar.

Skickade en rolig sak till Lina nyligen.
(som hon förtjänade)
Jag: Gräs
Lina: Vadå gräs? :P
Jag: Jag vet inte, skrev bara nå strunt. typ som du alltid gör :D
Lina: Haha roligt :P
Jag: Visst var det? ;)
Och avslutningsvis:
Lina: :P du är alltid så rolig du ;)
DÄR HÖR NI! im the king of jokes :'D

4 kommentarer:

Lina sa...

Yeah jag är oxå duktig, har skaffat ica kort jag :P

De där sista jag skrev, skrev jag mest som ett skämt Mohaha ;)

J sa...

det är inte tillåtet att säga att något som är sant var ett skämt :P

Fanny sa...

Haha "the king of jokes".
Men det är faktiskt lite vuxenpoäng med coop kort^^ inte för att jag har nått sånt:P

J sa...

självklart :)
vuxenpoäng, kan behöva fler :D