fredag 2 oktober 2009

Oktober

Och utan förvarning vandrar vi in i Oktober.

Hade en bloggfri dag igår, orkade inte ens gå till datorn så det var väl därför skulle jag kunna "skylla" på. Mår lite bättre idag, men har dock mer ont i halsen än vad jag hade igår *trodde inte det gick men tydligen tydligen TYDLIGEN*

Fick reda på att vi skulle läsa en bok i skolan tills på tisdag, så snälla Sivonne köpte en åt mig. Sen när jag öppnar den så ser jag att texten är skriven för myror, fram med förstoringsglas eller något för det här går inte!
Men det gick, jag har kommit till chockerande: sidan 24!
Nu orkar jag inte läsa mer,
ligger och överväger om jag ska följa med Emelie in till Elin i Sandviken och kika på Idol eller om jag ska vara hemma. Är slut.
Tankarna är grå och dimmiga!
Jag är inte en människa.

Sen tänkte jag på att åka dit, jag kan ju inte ens sitta. Jag kan gå (eller vad man ska kalla mitt haltande släpande) och så kan jag ligga. Men när det kommer till att sitta eller stå still då är det illa, illa, illa, illa.

ILLA.

Inga kommentarer: