söndag 18 oktober 2009

Veckans

Varje vecka (förmodligen söndagar) kommer jag skriva ut 5 saker speciellt för just den veckan. Saker som jag tänkte oftare på, speciella saker jag gjorde eller tänkte. Ja till exempel. Bara för att själv minnas lite också.
(jag har minne som en guldfisk)

Veckans 5 låtar:

Michael Jackson - Heal the world
Linkin Park - Leave out all the rest
Lars Winnerbäck & Miss Li - Om du lämnade mig nu
Jordin Sparks feat. Chris Brown - No Air
Håkan Hellström - Vi två, 17 år

Veckans längtan:

Premiären av Full Moon. (dör dör dör)

Veckans irritation:

Benet, kommer vara benet ända tills det är borta. (inte själva benet, det behåller jag gärna. Men värken kan dra!)

Veckans vill ha:

Filmen The Proposal (måste beställa)

Veckans "happy moment":

Att träffa Annika igen, efter över ett år :)

Inga kommentarer: