tisdag 6 oktober 2009

Strunt

Hej alla fans!
(syftar mest på Lina :P)

Hade tänkt att göra läxan nu, vilket är att skriva ner lite om handlingen ur den där boken som jag läste i helgen som jag så vackert delade med mig av. Inte vad den handlade om, men vill ni veta det kan ni ju köpa den :) haha!

Imorgon är det upp och till skolan till 9 igen, im not made for this days! Fatta hur svårt jag hade att gå upp imorse, klockan ringer 7.30, jag är uppe 8.00. Men inte så illa ändå, imorgon ska jag lyckas tidigare, fast idag när jag gick upp 8 kände jag att jag inte behöver mer tid på mig egentligen. Så kan kanske ställa klockan på 7.45? Ska fundera.

Men nu ska jag sniffa igenom boken.

1 kommentar:

Fanny sa...

Ja jag vet? Vi är sjuka båda två, hela tiden. Men vi får ta en filmkväll nån helg. Blir förmodligen hemma nu i helgen, för fattig för att åka till Piteå:/ Men då blir hockey istället^^