fredag 9 oktober 2009

Nu jäklar

Har varit iväg och hämtat ut biljetten till imorgon:
Brynäs-Luleå - tagga tagga tagga!
Luleå ska åka på fett stor spö, jag tycker inte om Luleå. Vill utrota dom från elitserien, spotta spotta!

Sen åkte vi in till Valbo en snabb sväng (jag, mamma & pappa) jag köpte en digitalvåg, verkligen på tiden. Nu kan jag hålla koll på mig själv via den, varje vecka ska siffrorna på digitalen vara mindre, VARJE VECKA! Nu kör vi Lina!
Är du okej med det fast det finns choklad?
Haha!
Sen in till Sandviken, spela lite på tipset, in på systemet och åt god mat. Och nu har jag nyss kommit hem, måste ta en dusch innan jag ska iväg.

1 kommentar:

Fanny sa...

Klart jag tycker om dig ändå^^
Men du har alltid sällkap på hockeyn med mig, du vet nörden själv som går på alla matcher:D

Haha spotta, spotta? Ja det låter bra de;P Du kanske är lite farlig att gå på hockey med eller?:O