söndag 4 oktober 2009

Öroninflammation

Ååh fy, vilken natt säger jag bara.
Sov kanske 3 timmar, dom andra spenderade jag åt en "mardröm". Mitt öra! Det värkte & värkte hela tiden, det gjorde så jäkla ont. Måste ha fått en inflammation eller någonting för det är inte borta. Och något annat som inte är borta är värken i halsen.

När ska detta få ett slut?
Det är fan inte kul alltså.

Följde med mamma och pappa in till Valbo idag på förmiddagen (kom hem för typ 15 minuter sedan) jag köpte ett par nya skor, så lite glädje idag. Annars var det bara jobbigt att gå runt där, men rätt skönt var det väl för benet iallafall.
(efter ett tag då)

Nu ska jag ta ett varmt bad! :)

4 kommentarer:

Lina sa...

Josefine! Du ska va hemma o vila när du är sjuk, inte ute o shoppa :P

Erica sa...

Hoppas det blir bättre snart. <3

Jenny från klassen sa...

Jag var oxå i valbo idag en sväng runt 11:30 12-tiden nån gång :P

Fanny sa...

Håller med Lina. Hur ska du någonsing blir frisk om du springer runt i köpcentrum va?;P
Jag har stannat hemma hela helgen och är näst intill frisk nu;D