onsdag 7 oktober 2009

Pensionären talar

Jag har avbetat ett pensionärsprogram, halv åtta hos mig. (jag börjar bli veteran - först coop kortet sen detta)
Snackade i telefon med EL innan, slutade såhär:
- Nu måste jag lägga på klockan e snart halv åtta.
- Vad händer då?
- Halv åtta hos mig
- Ja men vad händer då?
- Men!! Halv åtta hos mig, tv-program
- Jaha, trodde du menade att klockan var halv åtta hos dig, tänkte väl det är den ju här också. Jag bor ju bara i Umeå, det går ju lika!

(vet inte alla vad det programmet är lixom, haha)

HAHA, ganska underhållande, tycker jag då.

/ Pensionären

1 kommentar:

Lina sa...

Sv: Nä du har rätt! Schyst sällskap är inte så lätt o fixa. Därför måste du ju komma ner hit, så jag har nån o hinka vin med :P

Betyder de att jag är pensionär oxå då eller: Ica kort, o kan inte leva utan Halv åtta hos mig :P
Eller jag kanske bara är en småbarnförälder, o du oxå du eller :S :P