måndag 19 oktober 2009

This is it

Godmorgon alla fans! (LINA PINA!)

Vi börjar med dagens nyheter:
- Jag har pratat med läkaren och jag ska alltså få göra spruta nummer 3. Vilket innebär ytterligare 900 kr, nu jävlar!
- Jag är trött!
- Idag ska jag träffa Annika igen, innan hon drar hem till Finland igen tidigt imorgon bitti. Buhu! Hon bara lämnar mig hela tiden!
- Idag händer det grejer mina vänner, ska försöka komma ihåg att boka flyget till Umeå i November, och jag ska ringa csn!
- Det är mörkt ute ser det ut som, det kan regna.
- Jag har blivit tokig i att skriva, har fått en sån idé på en bok så mitt huvud kan inte tänka på något annat, riktigt kul ändå.
- Jag vet inte varför jag skriver den här listan!

1 kommentar:

Lina Pina sa...

Ja jag är väl ditt ända fan Haha :P Tror de är så jag..

Tvillingar blir de nästa gång jag lovar. Luke o Leia ska dom heta..
Föresten som en penisonär är jag väl redan.. Stavas de så?! penis Haha :P